2018 – Uke 7

Etter 3 helger på rad med aktivitet så kommer det nå en fortjent frihelg. Vi må ta tak i et problem vi nå har hatt de siste 2 ukene og det er sykdom. Vi er inne i den perioden av året hvor det er mest sykdom blant ungdommer, og selv om man kan bli syk fra tid til annen så må vi ta noen grep for å redusere sykdom innad i gruppen. Så her kommer noen regler som gjelder fra og med nå

  • Vi dusjer etter hver trening og kamp ( vi må ha med tørt tøy vi kan ikke sette oss i bilen etter kamp eller trening med vått tøy, det er sånt man blir syk av )
  • Ingen deling av flasker på trening, fritid eller noe som helst
  • Væske inntak gjennom dagen må opp
  • Ingen trener uten lue, hansker og buff ( buff er valgfritt )

Det blir en innkjøringsperiode hvor noen kommer til å glemme dette, men fra etter vinterferien så vil det ikke være lov å trene hvis vi ikke har med dusjetøy.

Oppsummering av Gre kampen:

Nå gikk vi gjennom det meste av kampen på mandag så derfor ingen lang oppsummering. Bare en påminnelse om å huske på følgende:

  1. Instinkt ( Handle på instinkt og ikke vente på beskjed )
  2. Huske på ting vi har gått gjennom før og ikke glemme de fordi vi jobber med noe nytt
  3. Fjerne dumme baklengs ( blir for mange av de nå )
  4. Sette sjanser
  5. Spille på større marginer

Treninger uke 7

Husk forfall skal meldes senest klokken 1200 de dagene hvor det er trening.

Mandag 12.2 Trening 1600 oppmøte 1545

  • Spillermøte med gjennomgang av Grei kampen

Tirsdag 13.2 Trening 1930 oppmøte 1915 inne på jar

  • Oppvarming- Joggetur ute, starter 1930 tilbake på skolen 1950 og ferdig skiftet og klare til trening inne 2000 presis.
  • Spenst,Hurtighet og styrke

Eric Lenoci vil ha disse treningene, utrolig viktig at vi er presise slik at vi får begynt inne 2000 presis.

Onsdag 14.2 Trening 1700 oppmøte 1645 inne i fjellstand gymsal obs trener til 1900

  • 40 min med bevegelighet og dynamisk tøying
  • Spill 3v3 turnering som går gjennom 3 måneder. Regler blir forklart første økt

 

Torsdag 15.2 trening 1600 oppmøte 1545

  • Oppjog
  • def struktur
  • Spill stor bane

Søndag 18.2 Trening 1700 oppmøte 1645

  • 4-kant
  • Tekniske øvelser
  • 1v1
  • spill 4v4

 

Utstyrsansvarlig: Emil, Jon M, Nilsen

Kultur: Vi møter ALLTID 15  før trening i garderoben ( forståelse for at noen ikke rekker dette på øktene som går 1600 ). Forbered deg godt med nok søvn, nok mat og drikke + helt konkrete mål for hva du skal utvikle på en gitte treningen. Å møte opp i god tid er en selvfølge da det gir deg en god inngang til økten uten at du trenger å stresse. Ta en buss tidligere, gå hjemmefra litt før ,pakk bagen før du går på skolen om det er nødvendig, ha med deg mat i bagen, ha fylt drikkeflasken FØR treningen begynner, ha med deg joggesko, ha alltid lue, hals og hansker + tørt tøy til etter trening slik at vi unngår sykdom. Dette er en del av den kulturen vi skal ha i Nesodden og på 03 kullet. Sørg for å ha sakene dine i orden fra første økt i 2018!

 

‘When you treat every game like it’s your last it doesn’t wear on you but on everyone else. They can’t rise to your level and you can’t sink to theirs’