2018

Håper alle har hatt en fin helg i Sverige og at denne turen har bidratt til å øke motivasjonen inn mot seriestart som nærmer seg. En annen ting som nærmer seg er påsken. Jeg minner om at vi trener mandag og tirsdag i påskeuken klokken 12.00 (obligatorisk) dette har ligget ute i aktivitetsplanen hele veien og jeg har kun fått et forfall så langt som har gitt beskjed om at man er borte hele påsken. Viktig at vi også tar tak i de målene og tingene som Martin tok opp på turen, hva kan vi alle gjøre for å bidra til at vi blir bedre som lag og gruppe. Her har vi mye og hente og Martin har gjort en glimrende jobb med å sette opp en del ting for dere som vi håper dere følger godt opp å tar tak i.

Treninger uke 12

Husk forfall skal meldes senest klokken 1200 de dagene hvor det er trening. Og forfall skal til GH

Mandag: FRI

Tirsdag 20.3 Trening 1930 oppmøte 1915 inne på jar

  • Oppvarming- Joggetur ute, starter 1930 tilbake på skolen 1950 og ferdig skiftet og klare til trening inne 2000 presis.
  • Spenst,Hurtighet og styrke

Eric Lenoci vil ha disse treningene, utrolig viktig at vi er presise slik at vi får begynt inne 2000 presis.

Onsdag 21.3 Trening 1700 oppmøte 1645 inne i fjellstand gymsal obs trener til 1900

  • 40 min med bevegelighet og dynamisk tøying
  • Spill 3v3 turnering som går gjennom 3 måneder. Regler blir forklart første økt

 

Torsdag 22.3 trening 1600 oppmøte 1545

  • Oppjog
  • Def struktur i 4`er ledd med lavt press
  • Spill stor bane.

Søndag 25.3 Trening 1700 oppmøte 1645

 

Utstyrsansvarlig: Kim, Laurits, Olaussen

Kultur: Vi møter ALLTID 15min  før trening i garderoben ( forståelse for at noen ikke rekker dette på øktene som går 1600 ). Forbered deg godt med nok søvn, nok mat og drikke + helt konkrete mål for hva du skal utvikle på en gitte treningen. Å møte opp i god tid er en selvfølge da det gir deg en god inngang til økten uten at du trenger å stresse. Ta en buss tidligere, gå hjemmefra litt før ,pakk bagen før du går på skolen om det er nødvendig, ha med deg mat i bagen, ha fylt drikkeflasken FØR treningen begynner, ha med deg joggesko, ha alltid lue, hals og hansker + tørt tøy til etter trening slik at vi unngår sykdom. Dette er en del av den kulturen vi skal ha i Nesodden og på 03 kullet. Sørg for å ha sakene dine i orden fra første økt i 2018!

 

Champions play with a single emotion, steady and focused. When you lose control of your emotions, you lose control of your game.

–          Tim Grover