Mandag 12.02 Trening 1600 – lav intensitet ca 1 t restitusjonstrening for de fleste – vanlig for noen

  • Oppvarming (G6 + firkant)
  • Fotballtennis

Onsdag 14.02 Trening 1600 – lav/middels intensitet (a-lags kamp for noen kl 19.00 mot Ås). Videogjennomgang av kampen mot Drøbak etter treninga.

  • Oppvarming (G6 + firkant): 2 grupper
  • Spill mot etablert forsvar. Fokus: etablere spill på off halvdel + bygge overtall en side + hva skjer ved spillvending
  • Spill 11v11. Fokus:  etablere spill på off halvdel + bygg overtall på en side +  hva skjer ved spillvending

Torsdag 15.02 Trening 1900 – høy intensitet. 

  • Oppvarming (G6 + firkant): 2 grupper
  • Possession. Fokus: bygge overtall + spill av press ved å bruke ball sentralt + hva skjer ved spillvending 
  • 2v2. Fokus: skape 2v1 + isolere 1v1 + temposkifte + veggspill
  • 4v4/5v5. Fokus: offensiv omstilling (skape bredde + dybde ved igangsetting bakfra) +   kombinasjonspill/vegger på få touch + flere løp inn i boks samtidig

Fredag 16.02 Frivillig/ekstra økt ( for de som bare har hatt 3 økter den uka). Teknisk trening. Fokus på terping av individuell teknikk + avslutninger i  ulike roller. 

Søndag 18.02 Trening 1830 – høy intensitet

  • Oppvarming (G6 + firkant): 2 grupper
  • Possession. Fokus: bygge overtall + spill av press ved å bruke ball sentralt + hva skjer ved spillvending 
  • 2v2. Fokus: skape 2v1 + isolere 1v1 + temposkifte + veggspill
  • 4v4/5v5. Fokus: følge mann + rask omstilling + vinnervilje

Ukas sitat: «Individual commitment to a group effort – that is what makes a team work» – Vince Lombardi